tiistai 10. tammikuuta 2012

10.1 / Kipeenä

Tänää ei ollu koulua tai no olin kipeenä , aamulla heräsin oli ihan julmetun paha olo ja kurkku kipee ja naama turvoksissa ja kävin siitä sairaalassaki sitte , ja muuten oon vaan levänny. Huomenna taas vaihteeks koulu (äiti pakottaa) koska mulla ei oo kuumetta ja ei oo enää niin kauhee olokaan.  Mulla on ihan rauhallinen mieli , toisaalta pelottaa ihan kauheesti millanen päivä on taas vaihteeks tulossa.Yleensä kun loppuviikkoa kohti mennää kaikki rupee olemaan jo väsyneitä eikä jaksa heittää paskaa niskaan ja se on mulle vaan hyvä. Aamu alkaa rauhallisissa merkeissa kaheksalta ja sillon oikeestaan saa olla rauhassa. Se onni tässä kympissä on se että neljä päivää viikossa (perjantaina tetti) niin ei tarvii niin useesti olla sielä.

Kyllä se siitä huomenna , toivottavasti pitkä päivä toivottavasti jaksaa ja sitte torstai onki semmoi lyhkänen ja sitte taas jaksaa oottaa hyvä mieli , ei koulua ja viikonloppu häämöttää :) Ei saa vaipua epätoivoon , kyllä tää tästä joskus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti