maanantai 9. tammikuuta 2012

Yhtä helvettiä

Oli pakko tulla puhelimella purkamaan tänne jo tän päivän juttuja.....Koulu alko klo 8.15 ja tähän asti mä sen kestin.....oikeestaan kaikki alko jo koulumatkalla ku näin bussiin astuessa heti yhen kiusaajan naaman , vaikka se ei sanonu mitään mun sisällä tulk kauhee olo ja kuohahti kunnolla. Kaikki alko alussa hienosti kunnes pian taas vanha tuttu kaava alko toistumaan...jengi kyselee kysymyksiä ja joko ne on tyhmiä tai tahalleen luulee etten mä tajua niiden piilovittuilua mua kohtaan.Meni aikaa kunnes yls luokamme oppilas rupesi tuijottamaan ja muut alko kuiskimaan ja ihmettelemään ja yks niistä sano " et sitte voinu yhtään lihottavampia kuteita voinu pistää päälle ja kai sä tajuat että sun päällä jätesäkkikin on ruma tai on se jätesäkkiä sua kauniinpi" ja pakosta tuli kyyneleet ja jälleen kerran kävelin ulos ja en halua mennä takas en ikinä , kotona odottais loputon selittely miksi et ole koulussa? Myös tän päivän esitelmä saattoi vaikuttaa mun päätöksiin , pelkäänhän mä niiden pitoa ihan helvetisti koska siitä olis seurannu vaan paskanheittoa......

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti