lauantai 7. tammikuuta 2012

Keskiviikko 4.1

Ensimmäinen koulupäivä loman jälkeen. Edellisyö meni valvoessa ja miettien sitä kuinka kamala seuraava päivä mahtaisi olla. Kello on vähän ennen kahdeksaa on pimeetä ja koulun piha on luminen , fiilis oli jotenki hyvä mutta siihen ne kaatu , kun avasin koulun oven ja kävelin portaat ylös ja näin ensimmäiseks kaikki ihmiset joita vihaan eniten tässä maailmassa jokainen tuijotti ja katto mua halventavalla ilmeellä. Ajatus siitä mitä tästäkin tulis. Päätin kävellä suoraan neloskerrokseen luokan eteen odottaman että tunti alkais.

Tunti alko rauhallisesti ja opettaja poistu hetkeks , kaikki kääns katseensa muhun ja rupes valittamaan ja pian siinä oli nimittely käynnissä ja osa otti tavaroita pöydältä , en vaan voinnut olla enää siinä ja päätin lähteä luokasta pois....jälleen kerran yks uus poissa olo.

Sen jälkeen menin ulos , mettäpolulle ja mietin etten enää koskaan mee takas , mua hävetti ja nolotti kuinka lapsellinen oon ja miten mä oon heikko ja en kestä mitään. Päätin kerätä rohkeutta ja menin takas..ruokailun aikaan, siitä tietysti lähti juttua taas "Iida tuli vaan tänne syömään kun ei saa kotona ruokaa" "oho Iida on koulussa" . Loppupäivä meni niiden heittoja kuunnellessa ja siinä toivossa että kello olis pian kolme ja pääsis kotiin..

1 kommentti:

  1. Kamalaa! Kiusaajat ovat ihan lapsellisia! Itseäni ei varsinaisesti kiusata, mutta jätetään ulkopuolelle, vältellään seuraa, kohdelllaan kuin ilmaa, lauotaan loukkaavia kommentteja...
    Ymmärrän ja tsemppiä!

    VastaaPoista